Big Brother 3 - האח הגדול 3

האח הגדול 3 , עדכונים שוטפים, סרטונים, תמונות, חדשות, האח הגדול 4 , ועוד

שימי תבורי: "הילדים שלי פרצו בזכות האח הגדול"

פורסם על ידי Admin ב יום רביעי, 1 בדצמבר 2010

שנתיים אחרי שמצץ אצבע מול מאות אלפי צופים ב"האח הגדול VIP", שימי תבורי נזכר בחיוך בתקופה ההיא ולא היה מתנגד לעשות את זה שוב. "התוכנית גרמה לדור חדש של צעירים לגלות מי זה שימי תבורי"

זה אולי מרגיש עתיק כמו קצבת התהילה שזכה לה דודי מליץ, אבל הרבה לפני שאלירז והכנופיה שלו פשטו על הבית בנווה אילן הייתה שם עונת VIP בלתי נשכחת, שהציגה לראווה מקבץ ממפורסמי ארצנו ללא פילטרים ובעיקר את מציצת האצבע של שימי תבורי בזמן הנמנום.
כמעט שנתיים אחרי האפיזודה ההיא ורגע לפני שעונה חדשה של "האח הגדול" חוזרת למכר את ההמונים, הזמיר והאגדה משתף זיכרונות מהשהות שלו בבית סגור עם חבורת מפורסמים.
"האח הגדול הייתה חוויה גדולה ודבר נהדר בשבילי. אתה מחזיר אותי אחורה עכשיו לתקופה שלא חשבתי עליה כבר הרבה זמן", תבורי מסלסל מזמור אהבה לאח הגדול.
"עכשיו כשאתה מסתכל לאחור זו נראית כמו חוויה אחת גדולה אבל בזמן שאתה שם זה יכול להיות קשה מאוד. להיות במקום סגור בתנאים קשים, בלי טלוויזיה, בלי עיתונים ובלי כלום זה קשה. א אתה נמצא עם אנשים שאתה לא מכיר ולא יודע מי הם ומה הם או מה בדיוק הסיפור שלהם. אבל בסך הכול זו אחלה חוויה שבעולם, ולפני שנכנסתי לדבר הזה בכלל לא ידעתי מזה ואיזה הד התוכנית הזאת גורמת לאנשים בחוץ. משהו מטורף"


0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה

כל תגובה מתפרסמת בצורה אוטומטית ללא
סינון , אין לפרסם קישורים בתגובות , גלישה מהנאה!

יהדות שידורי ספורט יהדות שידורי ספורט ספורטסדרות בצפייה ישירהספורטהאח הגדול 3 | סרטים לצפייה ישירה - movie-israel